Menu

ESKİŞEHİR TURU

New

ESKİŞEHİR TURU GÜNÜBİRLİK

Siz değerli misafirlerimizi belirtilen noktalardan alarak acentemiz güvencesi,  konforu ve sınırsız servisi ile Eskişehir’e hareket ediyoruz. Eskişehir’de rehberimiz eşliğinde  turumuza Odunpazarı ile başlıyoruz. Her biri birer tarih olan ve o eski yaşantıyı gözlerimizin önünde canlandıran tarihi konaklar arasında dolaşırken kendimizi Osmanlı döneminin içersinde hissedeceğiz. Türkiye’de bilinen ilk Modern Cam Müzesi’ni Birbirinden güzel cam eserleri görüp fotoğrafladıktan sonra Atlı Han da (Geleneksel El Sanatları Çarşısı) Lüle taşı yapım ve satım atölyelerini görüyor ve burada serbest zamanımızı değerlendiriyoruz. Ardından gelişimi ve bir üniversite şehri olması vesilesiyle adından sıkça bahsettiren Eskişehir’i tanımaya devam ediyoruz. Dünya’da tek olan Lüle Taşı Müzesini ve Kurşunlu Külliyesi’ni ( Camii, Medrese, Kervansaray, Sıbyan Mektebi, Şadırvan ), 150 yıllık bir tarihe sahip Eskişehir Mevlevi Hanesini ziyaret ediyoruz. Sazova Bilim, Sanat ve Kültür Parkına gidiyoruz. Burada sizlere serbest zaman veriyoruz. Bu serbest zamanda dileyen misafirler Masal Şatosunun, Korsan Gemisinin, Nuhun Gemisinin, Göletin etrafında gezi yapabilirler. Türkiye’mizin ilk ve tek yerli otomobili olan Devrim Arabasını görüyoruz. Porsuk Çayı kıyısında serbest zaman veriyoruz. Porsuk çayında dileyenler misafirler tekne turuna çıkabilir ( Ekstra ). Gezilerimiz sonrasında Kocaeli'ye doğru hareket ediyoruz. Bozüyük – Adapazarı üzerinden akşam saatlerindeKocaeli'ye dönüyoruz. Siz sayın misafirlerimizi bir daha ki Koza Tur organizasyonun da görüşmek üzere sizleri aldığımız noktalara bırakarak vedalaşıyoruz

Yorum Yap

Unlimited Blocks, Tabs or Accordions with any HTML content can be assigned to any individual product or to certain groups of products, like entire categories, brands, products with specific options, attributes, price range, etc. You can indicate any criteria via the advanced product assignment mechanism and only those products matching your criteria will display the modules.

Also, any module can be selectively activated per device (desktop/tablet/phone), customer login status and other criteria. Imagine the possibilities.